söndag 15 januari 2012

Helt slut

Ikväll stod det axlar på schemat. Brukar oftast köra 3 övningar, det är nästan det som behövs då det blir jäkligt tungt och det här med att reppa på lätta vikter är inte det optimala (alltid) då man vill öka i styrka eftersom jag tar ut mig otroligt mycket i varje övning. 

Det enda av vikt detta pass var att jag gjorde en 4a på 50 kg i pushpress, har tappat en hel del teknik, då jag i somras klarade en etta på 60 kg. Det mest irriterande är att jag har tappat tekniken (upprepar mig för det irriterar mig faktiskt väldigt mycket) för 50 gick hur bra som helst medan 55 kg inte alls ville sig.
Måste återfinna tekniken, sen har jag minst 60 på stången igen :)

Annars har det vart en lugn dag om vi bortser från sjukhusbesöket och från intaget av creatinet som har gjort min urinblåsa väldigt fort full och det är i n t e roligt att behöva springa på toaletten när man faktiskt knappt kan ta sig upp ur sängen pga djävulusisk träningsvärk i ryggen. 

Men jag säger som jag sa igår, det är bara gött!

Duscha och sova, imorgon är det måndag igen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar