fredag 20 januari 2012

Fredagsfit

Som ungefär betyder att hjärnan har slutat fungera, jag har dragit ut kontakten, inställd på viloläge, ur viss funktion, på uppladdning, säger saker jag inte förstår själv.

Men veckan är inte slut än och ännu finns det uppladdade batterier att tillgå (dags att slänga i sig lite vitargo, så att säga), för snart drar jag till gymmet och kör ett gediget rygg eller armpass. Eller både och.

Blev mäkta glad över att jag igår insåg att träningen ger resultat. Hade en period då vi kom till Oslo inte mycket ork/lust/tid/pengar till träning men sedan någon månad tillbaka är jag i någorlunda normal form igen. Känns underbart!

Och DET trots att jag har ett stillasittande jobb (fungerar ju hur bra som helst!) och där min kost består av:
- Coca cola i mängder
- Nudlar
- Toast (jättefranska) med ost
- Baguetter
- Choklad varje dag
- 1-2 tillagade maträtter per vecka, då min karl är ledig
- Stekt ägg
- Mc Donalds/Burger King

Fuck lowcarb-diet!

Till vänster: 19/1-12 och till höger: 1/12-11.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar