torsdag 19 januari 2012

"Akuten" igår ja

Jag var på akuten igår men inte blev det någon lösning av det ändå så nästa projekt är att få en tid hos en fastlege som inte kostar multum om jag inte hinner besöka någon form av doktor i helgen i Götet vill säga. 

- Bor du selv?
- Nej, jag bor med min sambo. 
- Har du test..
- Jag har testat allt! Verkligen allt! 
- Ok. Skjönner det. Det er veldig viktig med sövnen og bra du pröver deg frem. En seng skal jo i förste hand brukes til det en seng er til for!
- Jo jag .. 
- ... 
- .. (Eh?)
- ... For sengen kan jo brukes til annet men i förste hand.. 
- JO men alltså, jag försöker ju verkligen sova men det går liksom inte så bra. Eller, alltså, jag, jag sover ju i sängen men. Det är väl klart jag. Huvudsakligen så. Jag vaknar mitt i natten helt enkelt!

Alltså. 
Nä, jag ger mig. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar